söndag 5 december 2010

2:a advent

Så har ytterligare en vecka gått, ytterligare en helg borta. Och vart tog min tid vägen??? Måste nog allvarligt ta tag i det här livet om det inte bara ska flyta iväg i alla vardagssysslor... Visst livet år trevligt, det går ann och vi tar oss framåt. Men sen då??? Är ju fortfarande mest sova, äta och jobba. Så mycket annat är det inte...

Ska ta mig till Stockholm i helgen och fira underbara D. 50! det är ganska stort det. Men det ska bli så kul! Inte bara att komma bort från vardagen utan för att få träffa en massa sköna människor...

Sen är det en helg kvar innan julhelgen kommer. Längtar inte till julafton i år. Ser inte fram mot den alls. Konstigt, jag som ÄLSKAR jul... Men något stör mig vet dock inte vad...

Det bästa med den helgen blir nog att alla systrar är hemma. Ska bli skönt att se dem alla...

Efter jul kommer S och hjälper mig med huset och firar nyåret här.

Den nionde januari får jag hem Dottern igen och sen kommer 35... Undra hur det känns...

MEN det är bäst att ta ett steg i taget, en timme åt gången...

"I morgon är en annan dag"

Inga kommentarer: