fredag 6 mars 2009

Bio

Fick då äntligen tag på någon som ville följa med mig på bio...
Hur svårt kan det vara egentligen?!?!?
Är jag så hemsk att umgås med att man inte ens kan följa med på en gratis bio (jag bjöd)...
Men, men...
Var inte det inlägget skulle handla om...
POSITIVT FOKUS

I alla fall.
A följde med mig på bio ikväll.
Först käkade vi pasta med massor av vitlök och sen gick vi på bio för att se "Taken". Borde nog ha läst på lite mer om filmen för det var definitivt ingen film som jag skulle valt om jag vetat... En timme in i filmen ungefär började jag fundera på hur många man kan döda under en film... Fast filmen var helt okey och handlingen gullig. En pappa som gör allt för sin dotter. Tänk att det finns sådana fäder....

Imorgon är det lördag och en vecka kvar till Globen...
Ska bli SÅ kul...
Tack snälla J för att jag får följa med...

Inga kommentarer: