fredag 26 november 2010

Livet, lyckan och framtiden

Trött, seg och allmänt slut sitter jag och tittar på film med dottern. "Toy story 3". Funderar på allt och lite till. Hur livet är, kunde varit och ska bli. Bara jag som kan bestämma (ödet vet). Ser fram mot ett nytt år med nya utmaningar och nya försök. Men vad vill jag? Vart tänker jag styra? Måste man ha en plan? Kan jag bara flyta med ett tag och sen ta tag i livet igen? Menar 35 är ju ingen ålder på en stjärna... Borde ju ha en hel del tid på mig att hitta rätt. Eller?!?!

Lillasyster 1 verkar stanna i USA.
Lillasyster 2 i Sthlm.
Lillasyster 3 hamnar nog i Växjö.

Vart hamnar vi?
Vem träffar vi?

"Lev livet lyckligt länge"
skrev jag i min dagbok för flera, flera år sen. Ska verkligen försöka och göra det bästa av allt...

Inga kommentarer: