tisdag 5 oktober 2010

Underbara, underbara Dotter

Idag blir min lilla älskling 7år.

Tänk att det var sju år och en dag sen jag var på kalas hos Love och värkarna började. Hann ,ed både Willyshandling och Kinarestaurang innan det var dags att köra in till KS. Inskriven halv tolv och halv tre bestämde du dig för att komma ut.

Namnet stämde perfekt: Elsa (min älskade dagmamma) JULIA (favoritnamn sen länge, Kamillas förslgsnamn och gammelgammelfarmorsnamn) Marianne (Mitt, mammas och mommos släktnamn). (Ville gärna döpa dig till Hilda-Matilda, men kände att Hilda-Matilda Nordangård är näst intill barnplågeri...)

Fick vänta till strax efter sex på söndagsmorgonen innan vi började ringa runt till släkt och vänner för att berätta om Älsklingen.

Åren rullar på och du fyllde ett och åt tårta för första gången. Du fyllde två och fick rida på en jättehäst. På treårskalaset var vi allihopa fast det inte var så i verkligheten. Prinsesskalas OCH piratkalas var teman på fyraårsfestern. Vid fem intog du och dina kompisar Leklandet. Något sexårsfirande blev det inte enligt dig då vi var mitt i flytten. I år har jag lovat dig en fest med alla dina klasskamrater, tur att jag har mer än en vecka på mig att förbereda mig på......

GRATTIS LILLA ÄLSKADE BARN

Inga kommentarer: