söndag 12 september 2010

söndagar

Vissa söndagar är bättre än andra. Denna började väldigt tidigt men med tanke på allt så var det helt okey...
Fick inte mycket mer än tre timmars sömn i natt. Men känner mig ändå ganska pigg och helt okey i humöret. Tack alla fina för igår kväll, i natt och i morse.

Dagen har gått ut på att renovera datorer (inte jag) och slå in paket (till Dottern, C och E) samt städa (värdering på onsdag). Ska väl göra klart Cs album oxå så jag kan ta med det på lördag när vi ses...

Satt med almanackan igår och letade roligheter. Hittar faktiskt en del även om det inte är allt som jag kan göra... E och J kommer ner första helgen i oktober. J kommer med Grisen två helger efter hoppas jag i alla fall. Sen närmar det sig november och sen december. Hösten i antågande och med det mörker och massa mys... Ska leva livet...

Inga kommentarer: