onsdag 4 november 2009

Födelsedagar

Idag har två viktiga människor födelsedag...
Skulle mer än gärna tillbringa dagen med dem båda, om det inte var för alla om och måsten...
Kan vi inte införa "viktiga-födelsedags-ledighet"?
Tycker det vore perfekt...

I vilket fall som helst:

Underbara Elsa, mitt allt och min tant, fyller år idag. En bra bit över de nittio har hon hunnit bli. Tänk för 27 år sedan lämnade vi Götene och Elsa och Willy för flytt. Då hade hon tagit hand om mig och syster 1 i flera år (jag var sex när vi flytta syster 1 skulle fylla fyra). Har en massa härliga minnen från den tiden och kommer alltid minnas henne...

Vildbusen Elina fyller tre. Tänk vad fort tiden går...
Denna underbara lilla trollunge kom en till världen en tidig lördagsmorgon och jag, jag! fick klippa av navelsträngen, det var och är stort. Underbara ungens mamma och jag arbetar inte ihop längre så vi hinner inte ses så mycket. Men vi pratar i telefon och försöker hitta lite tid ibland. (Tror dock inte att det blir bättre när jag flyttar).

Ett stort, stort GRATTIS till två otroligt viktiga människor. Älskar er båda och önskar er en härlig dag med massor av kärlek.

PUSS

Inga kommentarer: